Witryna , lustro czyli nowości w łazience.

by - 03:41:00


Święta szybko minęły (zbyt szybko) a wraz ze świętami, wszystkie dolegliwości chorobowe.
Grypa (czy inne, gorsze dziadostwo) dopadło najpierw Olkę, a później zarazki przeskoczyły na mnie, ale solidna dawka leków zrobiła swoje i w drugi dzień Bożego Narodzenia , mogłam obskakiwać gości.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję, za wszystkie ciepłe życzenia, cudowne karteczki i wyjątkowe upominki.
I tu pozwolę sobie na małą prezentacje ;)
Otóż w  ostatnim tygodniu miałam małą odskocznię od mieszania w garnkach. Porwałam się na malowanie szafki i lustra, ale nie przypuszczałam ,że zajmie mi to tyle czasu. Docelowo odnowione eksponaty powędrowały do naszego domowego spa :), podobnie jak skrzydełka ofiarowane przez Ambrozję i woreczek który, jesienią przyleciały zza wielkiej wody (dziękuję Alexls).
Zamierzony był powiew romantyzmu w mojej mikroskopijnej łazience i póki co staram się do tego konsekwentnie dążyć (oczywiście z różnym skutkiem).



Pozdrawiam i uciekam pozaglądać do Was.


You May Also Like

18 komentarze

  1. Romantycznością powiało i to w pięknym wykonaniu...witrynka urocza!Pozdrawiam i życzę spokojnego powrotu do codzienności!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo ! Łazienka cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie. Bardzo mi się podoba.Osiągnęłaś swój cel. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Az serce rosnie jak patrze na Twoje romantyczne aranzacje! Dumnie spogladam na woreczek, ktory tak pieknie wkomponowalas do calosci:)
    Pozdrowienia zza pierwszej tej zimy wysokiej, snieznej zaspy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna łazienka, panuje tu ciepła, spokojna atmosfera.
    Podziwiam Twój blog, piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie!
    I romantycznie bardzo:-)
    Pozdrawiam w nieustającym klimacie świątecznym:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniusio jest!!!!Witrynka cudna! I dekoracje!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna witrynka, bardzo podoba mi sie poczatek romantycznej lazienki :) A ta. Biala rekawiczka po prostu cudowna......
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna witrynka i lustro do kompletu,opłaciło się poświęcić trochę czasu bo efekt jest powalający.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna witrynka i lustro! fajna całość, podoba mi się baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna lazienka i prezenty, taka witrynke tez bardzo bym chciala miec w lazience i nie tylko.
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poluje na taka witrynke, w bieli jej przeslicznie.
    Gratuluje zjawiskowych prezencikow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna łazienka !!! Ja też chcę taką :))))
    Bardzo mi się podoba !
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, romantyczna łazienka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łazieneczka może i mikroskopijna ale jaka śliczna! A efekt romantyzmu wychodzi Ci bardzo dobrze:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Łazienka boska - skrzydełka wkomponowały sie idealnie - co bardzo mnie ciszy :))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/