Prośba o pomoc !

by - 00:46:00



Drogie koleżanki!
Od jakiegoś czasu mam problem z blogiem.
Loguję się na bloggerze,a na głównej stronie widnieje napis ,,zaloguj,,.
Pomimo tego ,że dodaję Wasze strony do obserwowanych, moja lista blogów wcale się nie powiększa.
 A do tego wszystkiego, ostatnio dobra duszyczka zasygnalizowała mi ,że nie może napisać u mnie komentarza ;(((
Rozkładam ręce, bo w  ustawieniach nic nie zmieniałam ,a moja wiedza techniczna chyba za mała, by coś w tym temacie zadziałać.
Będę wdzięczna za pomoc , może ktoś z Was ma podobne doświadczenia?

Pozdrawiam cieplutko i na osłodę, dekorację na drzwi własne pokazuję.

You May Also Like

26 komentarze

  1. Hum. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to to, że ja czasami zapominałam kliknąć "ZAPISZ" po prawej do góry jak dodałam nowe blogi do obserwowanych i potem ich faktycznie nie było w liście. A z jakiej przeglądarki internetowej korzystasz? Mi niestety firefox odmówił swojego czasu współpracy z bloggerem i przerzuciłam się na Operę - problem zniknął jak sen jaki złoty. Cudny jest ten wianuszek *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Technicznie jestem "cieńki Bolek", ale sprawdź pojemność swojego bloga. Może już przekroczyłaś limit ?
    Stroiki jak zawsze wzbudzają mój podziw.
    Dziękuję serdecznie za przemiłą niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam czasem takie problemy, ale nie są stałe, raz się pojawiają, raz ich nie ma..pierwszy raz za to słyszę o pojemności bloga - to jest jakaś granica? A co potem?
    Serce utkane z mchu jest przecudne i absolutnie w moich klimatach !
    Pięknie tworzysz ! Zaglądam i podglądam nieustannie ) :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj...i ja pierwszy raz słyszę o pojemności bloga :(((( Niestety nie potrafię pomóc, bo noga ze mnie informatyczna...

    OdpowiedzUsuń
  5. wianek sliczny a co do problemu to moze masz kilka kont na google i jesteś niewylogowana ja tak miałam, zapominałam sie wylogować i pózniej było cięzko się dostac na bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu po raz pierwszy i już mi się spodobało. Piękne dekoracje domu i świetne pomysły. Urzekły mnie zdjęcia i ich klimat. Oj będę tu często zaglądać:)
    Pozdrawiam
    TCH

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie pomoge, moja wiedza tez jest zbyt mala.
    Mi nigdy to sie nie zdarzylo.

    Wianek przesliczny, prosty w formie takie lubie najbardziej, chociaz nie czesto udaje mi sie to uzyskac;-)

    Pozdrawiam
    ps:torcik-palce lizac

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszek śliczny a jeśli chodzi o pomoc informatyczną to mi się też zdarza od czasu do czasu taki sam problem jak u Ciebie. Ale później jakoś sam zaskakuje i wszystko się wkleja i dodaje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja nie wiem co tam może być źle... może spróbuj wszystkie ustawienia zrobić jeszcze raz, może coś się poprzestawiało...
    Wianuszek jest taki cudny!!!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Pojemność bloga,, (?)pierwszy raz słyszę, a konto google mam jedno...
    Elle i z tymi ustawieniami próbowałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jest cos takiego jak pojemnosc bloga daga z HOUSE of IDEAS miala niedawno takie problemy, brakowalo jej miejsca wiec jesli w tym tkwi problem to moze ona cos poradzi. Wiem ze duze zdjecia i inne gadzety sa niewskazane ;) Wiesz ja tydzien temu mialam problem z wystawieniem komentarzy u Ciebie, otworzylam Twoja stronke w przegladarce IE i bylo dobrze, a w chromie nie moglam, ale teraz dziala wiec nie wiem co z tym bloggerem. Moze sprobuj otworzyc bloga w innej przegladarce i tam zapisz.Moj problem z opoznionymi postami niestety jeszcze nie zniknal, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. moge moge sie dzis dopisac...Florko moze tak ma byc?:)poszperam i mkeza podpytam...i meilowo dam znac:)tymczasem mowie:wianek wiankowy swiatecznie bardzo wyglada i szykownie i swojsko...:)Cieplo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę pomóc jeśli chodzi o sprawy techniczne... ale zauważ (przynajmniej tak jest u mnie), że w czasie dodawania zdjęć na dole masz komunikat o wykorzystaniu procentowym, tzn, ile bajtów mają łącznie dodane przez Ciebie zdjęcia i procentowo też :)))
    z przykrością zauważyłam, że przy moich dwóch blogach "pojemność" nie zwiększyła mi się, ale jest liczona łącznie :(((
    dobrze jest (niestety ze szkodą dla jakości) ale zmniejszać fotki...

    a jeśli chodzi o serducho z mchu to jest przepiękne :))) zazdroszczę talentu!!!!

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wianek! Cudo!
    Nie miałam jeszcze takich problemów z bloggerem ale jak uda Ci się zdiagnozować problem, to napisz,o co chodziło.
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. hm, nigdy nie miałam takich problemów z blogiem , wiec tez nie pomogę...
    powiem jedynie że ozdoby na drzwi robią na mnie niesamowite wrażenie...
    pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam pojęcia dlaczego tak się robi...
    piękny wianuszek !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pomogę z blogerem...
    Za to serducho jest cudne ! Te banieczki maleńkie jakby rzucone od niechcenia-rewelacyjna asymetria dodaje uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja piszę po raz pierwszy - też miałam kłopoty z dodaniem komentarza na Twoim blogu, ale tym razem widzę, że się uda :-). Bardzo podoba mi się to świąteczne serce. W ogóle lubię Twoje florystyczne kompozycje - zwykle naturalne i bezpretensjonalne. Pozdrawiam i ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ostatnio pokazął się komunikat nie możesz obserwować więcej jak 300 blogów.
    Zrobiłam remanent napisałam o tym u mnie na blogu ale dziewczyny piszą że to nie prawda i że one obserwują więcej blogów...wrrr
    Ja mam problem ze wstawianiem zdjęć. Wstawiam jedno. Zapisuje i znowu jedno i muszę za każdym razem odświerzać stronę co strasznie mi utrudnia życie bo zawsze się boję że stracę na stałę posta.
    Serce jest prześliczne
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny, dziękuję Wam za rady i podzieleniem się własnymi spostrzeżeniami.
    Problem z logowaniem zniknął, za to dodawanie siebie do obserwatorów dalej przysparza kłopotów...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spotkałam się z problemem to niestety nie pomogę. Ale za to pochwalę serduszkową dekorację - CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
  22. Musisz wyczyścić pliki cookie w przeglądarce internetowej wtedy będzie ok.
    Wchodzisz - opcje - wyczyść dane przeglądarki i zaznaczasz - usuń pliki cookie
    Wtedy nie powinnaś mieć problemów.
    Za każdym razem gdy dodajesz nowy blog trzeba go zapisać w okienku małym i potem główne zapisz.
    Serce z mchu jest super!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. no właśnie chciałam napisać to co Jolanna, ale juz nie muszę :)
    Powinno pomóc :)
    Serducho jest zjawiskowe :)
    skrobnęłam maila :**

    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja takich problemów nie miałam... a jest coś takiego jak pojemność, w jakiś ustawieniach widziałam, ale blog ma duuuuużą pojemność więc na pewno nie o to chodzi :)

    Sliczne te serducho! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  25. ciesze się że koleżanki pomogły.
    Piękny wianuszek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/