Pieguski BARDZO orzechowe.

by - 00:13:00



Przepis na ciasteczka pochodzi z książki
,,Lekcja gotowania,,
Dlaczego , dzielę się nim właśnie teraz?
Pieguski można mrozić , a wiem że w dzisiejszym, pędzącym świecie, takie receptury ułatwiają świąteczne przygotowania.
Poza tym , ciastka mogą stać się słodkim upominkiem, dla bliskiego łasucha.

Składniki
1szklanka masła orzechowego
1szklanka zmielonego, brązowego cukru.
1 jajo
3/4 szklanka grudek czekolady

Masło orzechowe połączyć z brązowym cukrem i jajkiem-wymieszać, po czym dodać grudki czekolady.
Z powstałej masy formować kulki o średnicy 3,5 cm i układać na blaszce wyłożonej papierem pergaminowym (w 4 cm odstępach).
Gotowe kuli  spłaszczyć widelcem.
Piec w piekarniku rozgrzanym do 180C. około 12 minut.
Uwaga!!!
Gotowe pieguski odstawić z foremką do całkowitego ostygnięcia.




You May Also Like

14 komentarze

  1. Kamilo !! Mniam, jakie słodkie pieguski :)
    Twoje ciasteczka skojarzyły mi sie z ciasteczkami Nigeli - czekoladowe - bardzo je lubię :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. To ja muszę spróbować koniecznie;-) Wyglądają bardzo ale to bardzo apetycznie. Oj jak by się przydało jedno choćby do porannej herbatki;-).Zdjęcia robisz przepiękne ;-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, ślinka mi cieknie z samego rana:) Oj bedę piekła znów....tylko znów nie w swojej kuchni:( Ale wyglądają smakowicie, no i masło orzechowe...och kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie to wszystko zestawiłaś:) te obrazki i ciasteczka!zapewne pyszne:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj świętami mi zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez je znam sa pyszne, uwielbiam je chrupac jeszcze takie cieplutkie i ten niesamowity smak, slodycz przelamana slonym orzechem ahhh, ale nie wiedzialam ze mozna je mrozic :) super

    PS: Kamilko ja Ciebie dodalam bez problemu ale przypominam sobie ze mialam kiedys podobny problem, samo sie naprawilo wiec moze sprobuj za kilka dni :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaja naprawde smakowicie, ale ja dzis robie Torcik Kawowy wg. Twojego przepisu:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne i smakowite !!!
    A ja Ci Kochana bardzo dziękuję za przemiłą niespodziankę. Dziś do nas przyleciała karteczka - ach radość wielka - zachowam na lata - strasznie mi się podoba !!! Warto ją oprawić :)
    Ślicznie dziękujemy :)))
    Piękne masz pismo - patrzę i podziwiam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. -artambrozja-
    Nie śmiałaby się nawet porównywać do takiej kulinarnej mistrzyni.
    -Danuta-
    Proszę się wirtualnie poczęstować
    -Ana-
    Wytrzymaj Kochana jeszcze troszkę
    -Bree-
    A ja taka niecierpliwa jestem , ale pocieszyłaś mnie, może samo się naprawi.
    -Atena-
    Oj,uwielbiam ten torcik, mam nadzieje że wyjdzie pyszny!
    -Jolanna-
    Bardzo się ciesze ,że mogłam Ci sprawić taką radość, a z tym pismem to nie przesadzaj Moja Droga ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ apetytu mi narobiłaś.... No fantastyczną atmosferę tu wyczarowałaś. Ciasteczka z pewnością pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  11. coś mnie wyrzuciło.... a więc uwielbiam takie domowe ciasteczka, ale sama zbyt rzadko za nie się zabieram, pomysł z mrożeniem znakomity . Cieplutko pozdrawiam (

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej...kolejne ciacha do spróbowania...
    już zapisuję ;-)))

    Pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie tego potrzebowałam: smakowitych ciasteczek! A jak ładnie wyglądają.
    Blog pocieszył ducha i oko! Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że nie przepadam za masłem orzechowym chyba skuszę sie na te ciastka. Przepis prosty a jak łądnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/