Najpiękniejsza ;)

by - 02:33:00



W ubiegłym tygodniu , nadmieniłam komuś, że właściwie Ola nie chorowała od momentu kiedy zmieniliśmy przychodnie (czyli od wczesnej wiosny) i ten ktoś mnie ostrzegł ,,żebym nie krakała,, i co? chyba stanę się przesądna. Ola zasmarkana, okupuje łóżko i co kilka minut zadaje pytanie, czy będzie mogła wziąć udział w czwartkowych jasełkach. Póki co rozkładam ręce, bo zdrowie przecież najważniejsze.
Po ostatnich Waszych komentarzach doszłam do wniosku, że spodziewacie się zobaczy u mnie, wydumane drzewko świąteczne, a ja na przekór pokarzę Wam choineczkę która ubrała córcia, według własnego gustu
(jest najpiękniejsza i to nie podlega dyskusji, wieczorem nawet autorka recytowała ody ku jej czci).
Ogromną niespodziankę sprawiała nam ILA- wyczarowała wspaniałe zimowe zabawki
(bałwanka i grzybka). Fajnie ,że przesyłka zbiegła się z wczorajszym ubieraniem świątecznego drzewka.
Dziękuję bardzo za pamięć, i dziękuję za piękne życzenia ,które do mnie trafiają.
Chętnie bym Wam w podzięce, uśmiech Oli zaprezentowała , ale ona w obecnym stanie, mało fotogeniczna.

p.s. Jak widać kalendarz adwentowy pomalutku pustoszeje. Podsumowując, cały grudzień miałam spokój z porannym wstawaniem , czesaniem i ubieraniem. Olinka wiedziała ,że może odwijać paczuszki, dopiero wówczas, gdy będzie w całym rynsztunku. Zmora porannego wybudzania, prysła jak bańka mydlana...ciekawe czy na stałe;)

You May Also Like

19 komentarze

  1. Dużo zdrówka dla Oli,mam nadzieję,że do piątku się wykuruje!

    Śliczna,skromna choineczka zagościła w jej pokoju,ozdoby i te od Ili i nie tylko bardzo ładne i fajnie dobrane.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczka rzeczywiście piękna! Rozczulił mnie papierowy łańcuch, robiłam identyczny, gdy byłam mała dziewczynką. Niech Olinka nam szybko zdrowieje, cieszę się,że drobny upominek Jej się spodobał:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna choineczka! Ozdoby od Ili śliczne i pasują jak ulał. Zdrówka dla córci życzę. Szkoda by było magiczny świąteczny czas spędzić w łóżku.
    Ciepełko przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute christmas pics, what a nice room, I love the pink and red together. Lovely!! I wish you a Merry Christamas too :-) All the best...Regards //Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta Olinkowa choineczka !
    Moje dziewuszki jeszcze swojej nie mają, ale za to zimowy, śniegowy, migoczący światełkami parapet w pokoiku jest :)
    Życzę duuużo zdrowia dla Córci!
    I chyba zgapię pomysł z adwentowym kalendarzem - u mnie też poranne wstawanie to kosmos :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka cudna, a dla Oli dużo zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. love all your pictures! nice decorations in your daughter"s room. Your gingerbread cookies look good! I wish you a MERRY CHRISTMAS!
    Blessings Catherine

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne dekoracje calego pokoju, a tworki od Ili bajeczne, jak ona to robi?
    Zycze zdrowka Oli.
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz... ale coś w tym jest moje dzieci przestały chorować gdy zmieniłam lekarza.
    Życzę Oli duuuuuużo zdrówka :))
    A ten pokój.... uroczy. To prawda, że najpiękniejesze dekoracje to dzieła naszych dzieci :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Happy Holidays to you too, dear Kamila.

    Hugs from Switzerland. Anne

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka dla Olinki!choineczka urocza:)

    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo, dużo zdrówka dla Oleńki!! :)
    A tobie i całej twojej rodzinie życzę już dziś zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Duzo zdrówka dla Olinki :*** moja Oliwka zmaga sie właśnie z gorączką :(((
    choineczka jest CUDOWNA - prawdziwa, cukierkowa, słodka:)
    Śliczne prezenty dostałaś kochana.
    Moja karteczka poszła wczoraj dopiero przez perypetie zdrowotne moich pannic, mam nadzieje że dojdzie przed świętami.
    Kochana zrobiłam śledzie - nie wytrzymałam do Wigilii i dzisiaj skosztowałam - są boskie - dokupiłam jeszcze i zrobiłam kolejną porcje:)
    buziaki posyłam ogromne :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie przystrojony pokój Oli!! :) Zdróweczka dla niej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ola wyrosnie i przestanie chorowac :) glowa do gory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zdrówka Olince życzę!!!!!
    A choineczkę ubrała świetnie!! Ma swoją własną.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Naśliczniejsza choineczka jaką widziałam, naprawdę. Małe jest piękne. A muchomorek rewelacja :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamilo,
    ugotuj rosół i dodaj ząbek czosnku, to ja, wiedźma Ci to mówi:) Nie, serio...
    Ja już teraz przyszłam resztami sił odwiedzić najukochańsze mi osoby, i złożyć najlepsze życzenia z okazji Świąt!
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Wam zdrowia i radości mimo przeciwności !
    Piękny domek, ciasteczka mniam i choinka pachnie z daleka - takie muchomorki i mnie się trafiły dzięki Ili :)
    Świętujcie wesoło.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/