Choinkę razy dwa poproszę ...

by - 01:11:00





Lusi stróżuje pod lodówką (wczoraj upchnęliśmy w niej uwędzone szynki) a
Olka zamęcza nas płytą ,,Po co jest zima?,, Ciekawe czy ktoś z Was pamięta takie świąteczne hity, w  wykonaniu Fasolek?
Dziś jednak nie o piosenkach.
Grześ dostał bojowe zadanie  i w niedzielę bez dwóch choinek, ma mi się  nie pokazywać na oczy.
Wypracowałam mały kompromis z rodziną (oni chcą czerwono, kolorowo, kratkowo...a ja troszkę bardziej stonowanie)  tak więc, u Olki w pokoju stanie miniaturka, a u mnie jakieś okazalsze drzewko.
W sklepach bombek tyle ,że pomału oczopląsu dostaję.
Srebrne cacuszka nabyłam w listopadzie , chciałam więcej (właściwie dużo więcej) ale gdybym się skusiła, z pewnością  choinka marzeń,   zrujnowałaby mnie do reszty.
Przyrzekłem sobie ,że co roku pozwolę sobie na mały zakup, wyszukanych ozdób  świątecznych....i  tym samym zapoczątkuję nowa rodzinną tradycję ;)

p.s. A właściwie to choinki będą trzy, bo zapomniałam o straszaku który stoi na korytarzu. Zmajstrowałam go w zeszłym tygodniu, z wybielonej wikliny (okazałe to dzieło bo aż 2metrowe).
Kto u mnie był , ten widział... a kto nie- niech żałuje ;)))





You May Also Like

21 komentarze

  1. Moja choinka co roku taka sama; pierniki, jabłka, słomiane i drewniane ozdoby.
    Ciekawa jestem srebrnego efektu Twojej choinki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. -MariaPar-
    Tak całkiem monochromatycznie nie będzie ;)
    Właśnie wyrastamy z etapu nietłukących się
    ozdób. Jedyny szkodnik to Lusi(za pierniczka dałaby się pokroić ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby choinkowe pięknie się u Ciebie prezentują, ciekawa jestem tego efektu na drzewku:)
    U mnie co roku ręczna robata na choince:), Paweł idzie po drzewko a później tylko przyjemne jej ubieranie. Już nie mogę się tego doczekać:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zaproś na oglądanie choinki... zrób zdjęcia;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby:) Twoja choinka będzie napewno cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te srebrne bombki ! Do nas zielona panna też w niedzielę zawita, ciągle myślę w co ją ubrać :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dekoracje.Koniecznie pokaż swoje choinki.Bardzo lubię Twój gust!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oh... juz żałuję, ale na zdjęcia liczę chociaż;)Pozdrawiam cieplutko z Olsztyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ozdoby piękne ,koniecznie musisz pokazać ubraną choinkę oczywiście nie jedna a TRZY. Koniecznie:-))I ten straszak na korytarzu tez proszę pokazać, musi być super;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdoby rzeczywiście są piękne, właśnie wróciłam z kiermaszu i po raz któryś zmieniłam koncepcję.
    Tak sobie myślę, że obojętnie co powiesimy na choince, ona zawsze będzie tą najpiękniejszą.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością na choinki:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko to widzę, że my obie mamy chęć na "zmrożone" dekoracje, jakby nam mało było tego co za oknem :)) Ja w tym roku stawiam na lód i najchętniej tak jak udekorowałam żyrandol zrobiłabym i z choinką, ale brak mi już kryształków, choinka myślę, że dostanie w tym roku dużo "części skrzydeł" :) Pamiętam jedną taką sosnę czarną - normalnie była tak piękna, że założyłam jej tylko światełka:)
    Czekam niecierpliwie co wyczarujesz!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne ozdoby... a te serca (z kory?) wspaniałe! U mnie nie ma nigdy żywego drzewka.. źle się kojarzą nam świerkowe gałązki i ich zapach:((( ech życie...

    OdpowiedzUsuń
  14. -Ila-
    Ja też się nie mogę doczekać ;)

    -arcobaleno-
    Napewno wykrzesasz z siebie jakieś fantastyczne pomysły!

    -gabraj-
    ,,Święta prawda,,

    -lambi-
    Liczę na to ,że Ty również zaprezentujesz na blogu swoją ,,srebrną królewnę,,

    -Klaus-
    Serduszka z kory przytarganej z lasu jesienią.
    Jeśli chcesz się ,,zainspirować ;) to ostrzegam pomimo odpowiednich narzędzi tnie się to dziadostw koszmarnie;)

    -barbaratoja, Marlen, aagaa, anonimowy , Danuta,-
    Jeszcze nie wiem czy będę miała się czym pochwalić, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne te ozdoby. Mi w tym roku marzyła sie biała choinka ale w wyniku totalnego braku ozdób w tym kolorze moje plany zrealizuję dopiero za rok. Nie mogę się doczekać zdjęć efekty końcowego. Frapuje mnie ta trzecia choinka, może jednak się pochwalisz jakimś zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna będzie Twoja choinka z tymi misternymi, srebrnymi ozdobami! :) już nie mogę sie doczekać na efekt dekorowania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce go zobaczyć...tego straszaka!!!!Srebrne bombki wspaniałe i pomysł na nową tradycje tez fajny!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę piękne te bombeczki!!! Też bym kupiła :)
    Ciepełko ślę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zajawkę dalaś-bedzie przepiekna choinka w srebrzysto-bialej szacie !
    U mnie bardzo a bardzo tradycyjnie czyli niezwykle kolorowo. Ale ja mam potrzebę koloru w kazdej dziedzinie ;-)
    I zawsze coś nowego własnoręcznie robionego.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja juz przchodzilam chyba wszystkie fazy choinkowo - ozdobne dlatego w tym roku nie bedzie zadnej oprocz zielonych galazek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/