Bukiet ślubny Ani

by - 06:57:00



Czasem mniej, znaczy lepiej.
Mam potwornego stresa, bo prezentowany powyżej bukiet ślubny, jedzie dziś w nocy bardzo daleko i w dodatku ma uświetnić sobotnią uroczystość.
Jak powszechnie wiadomo,większość florystów deklaruje trwałość takich wiązanek na około 24 godz.
i dlatego, jak tylko w głowie pojawiały się klarowne pomysły, za moment weryfikowało je pytanie- czy kwiaty wytrzymają?
Myślę , że czarne elementy dekoracyjne , będą fajnym dopełnieniem wizerunku głównej bohaterki eventu (sukienkę zdobią wstawki z delikatnej, czarnej koronki).
Może dla kogoś to mało trafne rozwiązanie, ale dla usprawiedliwienia napiszę ,że do XVII w., panny brały śluby w czarnych sukniach lub czerwonych (przeładowanych złotymi detalami).

You May Also Like

17 komentarze

  1. Właśnie takie wiązanki lubię najbardziej. Skromne, proste, gdzie wyłącznie kwiat jest ozdobą. Trzymam kciuki, żeby wytrzymała podróż.
    Moja córka zagląda do Ciebie i jest zachwycona twoimi wiązankami. Sama za półtora roku będzie musiała wybrać rodzaj wiązanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna,w zupełności masz racje,że mniej znaczy więcej,jeżeli sama wychodziłabym za mąż wybrałabym właśnie taką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania z pewnością będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet jest piękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przetrwa (:
    To fakt im skromniej i prościej tym szlachetniej.
    Pozdrawiam ciepło
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! i patrząc na niego wyciągam znów ten sam wniosek...róża nie potrzebuje dodatków, bo sama w sobie jest piękna i już....
    pozdrawiam śnieżnie i wieczorowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny, wlasnie takie bukity podobaja mi sie najabrdziej, zaciekawila mnie suknia panny mlodej, pewnie jest niesamowita, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wiązanka. Prosta i z róż czyli z królowej kwiatów. Co do sukni to w TYM dniu powinna być biała. Oczywiście jest to moje zdanie;-))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bukiet piękny, wytrzyma, wkiaty mają swoje łodygi no i nie ma upałów :)\\Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczny bukiet, prosty a jednak intrygujacy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny , dla mnie takie bukiety są kwintesencją kobiecości i klasy. Na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. bukiet prześliczny :-) kiedy sama szukałam na swój ślub właśnie prostego, jasnego bukietu okazało się, że jest to ogromny problem bo każdy za wszelką cenę chciał mi dokładać kolorów :-) po raz kolejny żałuję, że nie znałam Ciebie bo na pewno byłabym twoją klientką :-)no ale w końcu udało mi się natrafić na jedną jedyną kobitkę, która od razu wiedziała o co mi chodzi o co mi w duszy gra i wyczarowała mi bukiet o który mi chodziło :-) jak się więc okazuje prstota jest dla wielu czymś brzydkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny bukiet. Sama miałam podobny, z czerwonych róż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuj Wam bardzo serdecznie za wszystkie miłe słowa.

    -MariaPar-
    Gdybyście potrzebowały rady, służę pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/