Kalendarz Adwentowy

by - 01:36:00



Korzystając z okazji, że moja nieletnia latorośl wybyła na weekend z domu, przygotowałam niespodziankę, w postaci kalendarza adwentowego.
Radość była wielka, a ciekawość jeszcze większa, bo ,,jakie pierdułeczki ukryte są w rożkach?,,
Ola musi uzbroić się w cierpliwość- nadgorliwa matka nie będzie miała czasu w nadchodzącym tygodniu  na tym podobne przedsięwzięcia i dlatego troszkę się pośpieszyła.
Tymczasem zdradzam jakie dekorację zagoszczą w olinkowym pokoju, podczas tegorocznych świąt.
Moje będą bardziej stonowane, tak dla równowagi ;)

You May Also Like

31 komentarze

  1. Prześliczny!!!
    Fajnie mieć taką mamę;-)
    Sama była bym niezmiernie ciekawa co w środku;-)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny! uwielbiam czerwien na swieta
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz prezentuje się wspaniale, Olinka ma szczęście,że ma taką mamę!
    Cudne seducha, ale zawieszki z Mikołajem podbiły moje serducho, u mnie też powolutku świątecznie sie robi:)
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł, kalendarz jest niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie świąt bożowonarodzeniowych bez czerwieni. Brawo !
    Świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!!!! Moje dzieci chyba zajrzałyby wcześniej. raczej tego nie sprawdzę, bo sama jeszcze do kalendarza nie dorosłam;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jaki swietny pomysl :)
    mala faktycznie musi wykazac sie ogromna cierpliwoscia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja!
    szkoda, ze dla mnie nikt nie przygotował takiego kalendarza;)
    zdjęcia jak zwykle rewelacyjne:)
    pozdrawiam z mojego Monikowa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl z tymi rozkami :) pieknie wygldaja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kalendarz stworzylas, a swieta u Olinki w pokoju,beda podobne w kolorach do moich:-)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysl ,a co tam w srodku jest do schrupania ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to chociaż nam napisz, co ukryłaś w tych nieziemskich rożkach! ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. obłęd!!!!bardzo mi się podoba kalendarz.Podpowiedz,co tam powsadzałaś?Może ja sie zepnę i zrobię.Rozumiem,że ta czerwien to z papieru kolorowego;)nie wiem,skad piękna koronkowa wstawka.U nas kalendarz musiałby wisieć,chyba pod sufitem.O ile starszak wytrzymałby,to młodszy nie sądzę

    OdpowiedzUsuń
  15. W rożkach ukryte są reniferowe skarpetki, kredki, obrazki z aniołkami, mikołajkowe słodycze, czekoladowe pieniążki, temperówka, spineczki itp. Większe ,rzeczy które ni jak nie chciały się zmieścić, pochowałam w domu a w zawiniątkach, można znaleźć karteczki ze wskazówkami;) Niech Olka trenuje czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamilo bardzo mi sie podoba Twoj kalendarz adwentowy! Jesli zdaze, to jesli pozwolisz, bede sie mocno wzorowac na nim!
    Ozdoby swiateczne przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamilo, bardzo cię przepraszam za skopiowanie Twego zdjęcia, misia poszukuje dla swojej córeczki koleżanka i poprosiła mnie o pomoc, przesłała mi tę fotkę nie pamiętając skąd ją ma. Jeżeli rzeczywiście mogłybyście pomóc, będę wdzięczna niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń
  18. też jestem ciekawa co jest w rożkach ;-)) za pomysł i wykonanie wielkie brawa!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny..... w ogóle jeszcze ten róż taki apetyczny. Mnie też zżera ciekawość co jest w rożkach ;-)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany ale piękny. No nie dziwię się że córcia była zachwycona.Ja tez bym była:-)))) Dużo pracy ale efekt boski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny kalendarz.
    Obawiam się, ze moja córcia nie wytrzymałaby i pootwierała w jeden dzień wszystkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny kalendarz! Najbardziej mi się spodobał pomysł ze wskazówkami do ukrytych prezentów. Pamiętam jak robiłam takie zabawy dla młodszego brata.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł świetny ! Pięknie się prezentuje a radość z drobiazgów jest też radością oczekiwania na Boże Narodzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł i piękne wykonanie , Olinka pewnie szaleje z ciekawości co jest w środku :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba !!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Einen wunderschönen Adventskalender hast du "gezaubert"! Auch die Weihnachtsanhänger sehen sehr schön aus!
    Liebe Grüsse
    Doris

    OdpowiedzUsuń
  27. kalendarz adwentowy to świetna rzecz dla dzieci i cieszy a za razem uczy cierpliwości i oczekiwania...Twój jest wspaniały!!!!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi Kamila,
    love your xmas calender, a good idea and your xmas decorations. Catherine

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też chcę taką mamę, co mi taki piękny kalendarz adwentowy sprawi! szukałam w sklepach ale nic ładnego póki co nie znalazłam. mam jeszcze kilka dni - może się uda :)

    ________
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Musiałaś się napracować ;) super!!! to teraz musisz nam dzień po dniu pokazywać co tam ciekawego włożyłaś ;) hehe
    Buziaczki Kamilo :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/