Adwentowa dekoracja w salono-jadalni ;)

by - 02:24:00



Piękną zimę mamy tego roku !
Dekoracja adwentowa powstała przy okazji łuskania orzechów, do bożonarodzeniowych ciasteczek, a także zainspirowałam się śniegowym szaleństwem, które niespodziewanie ogarnęło miasto.
I tu zaznaczę ,że pewnie w grudniu, wymęczę Was swoim rękodziełem.
Jakoś tak jasno i uroczyście się zrobiło, że nawet świąteczne porządki nie schodzą na drugi plan.
Salono-jadalnia wzbogaciła się o małą galeryjkę tz. G. powiesił ramki , które stanowczo za długo czekały na ścienną prezentację .
Jak widać na załączonych obrazkach (patrz żyrandol i ikeowski stolik) domyślić się można, że
 w dalszym ciągu jestem na dorobku ;)




Pozdrawiam Was i życzę Adwentu, pełnego duchowego przygotowania do najbardziej rodzinnych, polskich świąt!

You May Also Like

17 komentarze

  1. Ramki w takiej ilości i różnorodności wyglądają bardzo fajnie.
    A ja zbieram inspirację na stroiki ((;
    Pozdrawiam ciepło
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastrojowo się robi u Ciebie. Lubię takie galeryjki, gdy każda ramka z pozoru nie pasuje do drugiej, ale całość wygląda super!
    Ciepełko ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracja stołu bardzo mi sie podoba:)jestes źródłem inspiracji:) ramki to ja maniakalnie w każdej iliości i maści akceptuje i sama kolekcjonuję:) a bycie na dorobku...oj znam, znam... przez pierwsze dwa lata małżeństwa żyliśmi w zbieraninie cudzych fatalnych gratów mając na własność jedynie pralkę:) Twoje 'na dorobku' prezentuje się przy tym naprawdę świetnie:) pozdrawiam adwentowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Stroik bardzo ciekawy. A te "lodowe" kryształki co to takiego?
    Galeryjka wygląda świetnie. A żyrandol...no cóż ja mam straszny problem z wyborem lamp i u mnie też to trwa bardzo długo. W kuchni żarówka na drucie straszy już chyba drugi rok :<
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy stroik, łupinki orzechów towarzyszą mi co roku w świątecznych dekoracjach:)Stolik kawowy z serwetą niezwykle przypomina mi ten u Llooki:), przez moment nawet się zawachałam czy to u Ciebie, czy u niej:)
    Twórz więcej dekoracji świątcznych bo wspaniale Ci to wychodzi!
    Pozdrawiam cieplutko ze śnieżnego Łagowa:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracja stołowa bardzo elegancka, a ramki megaklimatyczne. Dorobkuj się dorobkuj, bo żem okrutnie ciekawa efektu końcowego *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. IVONNA-
    Lodowe kryształki to nic innego jak sztuczny śnieg, a i roztopiony wosk można dostrzec.
    ILA-
    Podzieliłam się z lloka materiałem, więc sama rozumiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroik- pierwsza klasa! :) Urzekły mnie rameczki- galeria z nich stworzona jest rewelacyjna. Czy mogę dowiedzieć się co to za cudo jest w tej jasnej rameczce- pismo..list? Po prostu- miód! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny jest ten stroik - prawdziwie zimowy i prawdziwie świąteczny...na dorobku wiele z nas, ja także, ale najważniejsze, że już czuć u Ciebie prawdziwy dom, z dodatkami i sercem gospodyni...A tak off topic - uwielbiam słuchać muzyki, która gra w tle przy czytaniu Twoich postów, odlatuję z nią gdzieś daleko, daleko...jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Adwentowy swiecznik jest sliczny, Twoja kreatywnosc nie zna granic, idealnie obmyslony.
    A taka galeryjka mi tez sie marzy tylko brak wolnych scian.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świecznik prześliczny!
    Piękna galeria i w ogóle pokój bardzo sympatyczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. co za wspaniały pomysł z tymi łupinkami...podoba mi się ta dekoracja ale bardziej mnie urzekła ramkowa ściana no i obrusik na stoliku!!!!BOSKI!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykle oryginalny:) wiesz, tak sobie myślę,że owszem jakoś sobie organizujemy przestrzeń wokół...ale dom tworzy coś innego niż meble i dodatki...

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny stroik naprawde i bardzo fajnie zaaranzowana sciana, fajnie sie razem komponuja te wszystkie ramy. Kanapa tez mi sie podoba:-)
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. elaine-
    W rameczkę wcisnęłam wiersz miłosny(niestety nie byłam inspiracją), urzekło mnie liternictwo.
    Ana-
    Czyżby podobne gusta muzyczne ;)
    Atena-
    I kto tu mówi o kreatywności? Anetko , Tobie nawet do pięt nie dorastam.
    aga-
    Będę o Tobie pamiętać, jak nadarzy się okazja by kupić podobny
    Ola 83-
    ,,Święta racja,, , dom to ludzie, atmosfera.

    Ściskam całą resztę

    OdpowiedzUsuń
  16. Dekoracja ze świecami jest przepiękna! Podziwiam Twoje pomysły w tym względzie - zawsze mnie zachwycają :) niby proste, niby nic, a jednak...

    Świetna galeria na ścianie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie u Ciebie i klimatycznie, a dekoracje całkiem sensowne i nastrojowe.Jest cudnie !!! Pozdrawiam :))
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/