Rudy kotek

by - 05:14:00


Wybaczcie mi, że dziś pokazuję kotka , zamiast obiecanej kompozycji, ale po tygodniu wypełnionym florystyka funeralną, muszę złapać oddech.
Wielokrotnie na blogu, nadmieniałam że cukiernik ze mnie żaden i podkreślałam ,że ,,nieszyjąca,, jestem.
Najwyrażniej ,,nigdy nie mów, nigdy,, bo z pomocą Alexls
(jeszcze raz bardzo dziękuję ), powstała kicia.
Początkowo kicia miała być wiewiórką, ale debiutującym można chyba tą interpretację wybaczyć.
Ola podejrzliwie i z ciekawością obserwowała moje zmagania z igłą i po skończonej pracy zapytała:
,,Dlaczego ten kotek ma takie duże oczy?,,
A ja nie myśląc długo, odparłam
,,Olcia , jakbyś była kotkiem i musiałabyś mieszkać z  tyloma pieskami, to jakie miałbyś oczka ?,,
Faktem jest ,że materiałowy kiciuś to taki rodzynek , pośród zabawek Oli.
Psie kurzojady okupują półki , a Olinka strzeże cennego dobytku.
A dla tych którzy tej psiej miłości nie rozumieją przytoczę wierszyk

PO CO WŁAŚCIWIE TRZYMAĆ PSA?
Przeciwwskazania każdy zna:

Pies oprócz kaszy żąda mięsa,
Pies po śmietnikach się wałęsa

Pies, nim dorośnie, gryzie wszystko,
Pies to zarazków jest siedlisko

Pies do mieszkania wnosi błoto
(Gdy dżdżów warkocze się rozplotą).

Pies, kiedy pragnie zgłębić sekret,
Ogród przekopie-tropiąc, gdzie kret.

Pies, czasem w nocy, szczeka, warczy...
Pies wyje do księżyca tarczy.

(Próżno nakrywasz się poduchą
Noc głucha nie jest aż  tak głuchą).

To prawda. Są kłopoty z psem.
Ale wy wiecie i ja wiem
-Gdy łza oświetla dzień ponury,
Dobrze mieć psa, co drzemie obok.
PIES TO KAWAŁEK JEST NATURY
Który zamieszkał razem z tobą.

Pogłaszczesz psa-
I w szarym mieście,
Wśród szarych bloków świeci słońce...
W zielonym wietrze,
 traw szeleście,
Z psem biegniesz
Po Dzieciństwa Łące.

/RYSZARD MAREK GROŃSKI/

You May Also Like

18 komentarze

  1. Kamilo ciesze sie ze przesylka dotarla, bo juz zaczelam sie martwic. Maskotke uszylas jak zawodowiec! Kto wie jakie talenty jeszcze w Tobie drzemia?! Napewno jeszcze nie jeden raz nas zaskoczysz:)
    Kolekcja pieskow Olenki jest imponujaca!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyzujący kolor maskotki.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pomarańczowe kocisko. Dzięki za wierszyk *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie to lisek ;D ale śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ! Tak ! Myślałam że to listek !
    Cudny z rudą kitką. Może być kotek ;-)
    A wierszyk bardzo jest mi potrzebny bo będziemy mieli psa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoj kotek jest bardzo lisi. A znam sie na tym , moj maz jest zbieraczem wszystkiego co lisie ;) ale czy kot czy lis wyglada slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście lisi ten kotek, jednak mam ograniczoną wyobraźnię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziak:) a dzieci i tak są najlepsze w odgadywaniu co to jest:)

    OdpowiedzUsuń
  9. post w moich ulubionych barwach...buziaki ślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta prawda z psiakami! chociaż ostatnio sierść znajduje w najdziwniejszych miejscach, to tego mojego psotnika, za nic bym nie oddała:)))

    I Ty nie umiesz szyć????Wyszło super!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rudy kotuś maminymi łapkami uszyty - bezcenna rzecz:) I wyszedł Ci ekstra:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko jedyna, florystyka funeralna.... prawdę mówiąc i ja ostatnio się tym zajmowałam, że tak można powiedzieć... ale czas taki...

    Kotek rzeczywiście jak "wiewiórecka" :))))) Uroczy:))

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. kotek jak kotek, ale tam jest mój idol! Reksio!!!!!!!!

    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie ;)

    http://prezentowisko.blogspot.com/2010/10/hiszpania-tajlandia-wochy-odz-minsk.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli Kamiluś już jesteś "szyjąca" :)
    Kotek wyszedł świetny, a najważniejsze, że córci spodobał się kolorowy "rodzynek".
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pozytywny post ;) Przez moment powróciło dzieciństwo ...;)
    Zapraszam po wyróżnienie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpadam z pozdrówkami !
    nadrabiam zaległości.
    -aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/