Jesień w domu

by - 01:46:00


Do stworzenia jesiennego klimatu w domu, nie potrzeba wiele. Bogactwo flory o tej porze roku, jest ogromne i tylko czeka na natchnienie artystów ;)
Ciepłe barwy kwiatów są oznaką życia, idealnie komponują się z zimnymi odcieniami metalu, mebli i dodatkowe ozdobniki staja się zbędne.




Zawsze podobały mi się  organiczne dekoracje, o prostej formie ;)
Zazwyczaj w kompozycjach prym wiodą kwiaty- liście są tylko dodatkiem , wypełniaczem, otoczką.
Żurawka, czyściec wełnisty, kocanka , liście galaksu, to zbiór roślin które najczęściej wykorzystuje, do jesiennych dekoracji.
Takich, w których pierwszoplanową rolę, odgrywa faktura i kształt.







You May Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo klimatycznie się u Ciebie zrobiło!
    Kamilo dziękuję za przesyłkę! Wszystko jest cudne. Skrawki już wykorzystuję namiętnie, do swoich naszyjników. Pokażę niedługo u siebie, co przygotowałam, ponieważ jestem przed pewnym projektem...
    Ciepełko przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jesiennie u Ciebie. Zachwycam się bukietem. Taki kolorowy! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilko jak ja kocham takie własnie ogródkowe bukiety. Jesień w Twoim domku się zozpanoszyła jak dama.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, jesień jest pięknym czasem do wykorzystywania wszystkich arów natury do dekoracji. Pięknie u ciebie :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze jest ślicznie! Dlaczego tak mało mamy blogów o tematyce floralnej? A może to i dobrze, bo te nieliczne są po prostu wyjątkowe? Jak Twój! Cieszę się, że mam tą przyjemność odwiedzania Ciebie w tak fantastycznym miejscu, pełnym floralnych przeobrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień u Was,bardzo kolorowa :)
    Bukiet i dekoracje świetne.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto ale urzekająco...tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja dziękuję jeszcze raz ;)
    Zaintrygowałaś mnie, tym nowym projektem.
    Miejsce Sympatycznych Klimatów-
    Dziękuję za mile słowa, takie komplementy zawsze cieszą (zwłaszcza ,że pisała je koleżanka po fachu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiet!jestem pod wrażeniem::)
    Wiadomo,że piękno tkwi w prostocie:)

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiet uroczy! A mnie zaintrygowała ta kula. Czym ona jest obłożona ...możesz zdradzić?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny bukiet ;) To fakt że teraz mamy możliwości cieszenia się owocami jesieni ;) Ja zbieram się do zrobienie wianka na drzwi... i jak tak dalej pójdzie to zima mnie zastanie ;)))
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. IVONNA-
    Żadna tajemnica ;) kula obłożona jest listkami kocanki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin