Ślub Dagmary i Mariusza

by - 01:27:00




Jeszcze nie ochłonęłam ;)
Pogoda okazała się łaskawa i deszcz zaczął padać dopiero wówczas, gdy
 goście wznosili  pierwszy toast. Bukiet (który do końca był niespodzianką) okazał się strzałem w dziesiatkę, pastelowe
odcienie  kwiatów, podkreśliły delikatną urodę panny młodej.
Bawiłam się świetnie, pomimo tego,
że przed uroczystością miałam małe obawy o Olkę.
To pierwsze wesele, na którym wspólnie z nami świętowało nasze dziecko i muszę przyznać ,że było zachwycone.
Wychodząc wspólnie do toalety,
 usłyszałam od Oli, siedzącej na sedesie i machającej w powietrzu nogami
 ,,że wesele jest super,,
tak więc, nic dodać, nic ująć...było super!

p.s. Nie mogłam darować sobie i musiała sfotografować
 (oprócz szczęśliwych nowożeńców)
róże, których barwa zlewała
 się z kolorem moich butów ;)
już  wiem ,że odmiana Amnesia,
to kolejna moja florystyczna miłości ;)

You May Also Like

10 komentarze

  1. Sliczne zdjecia, a roze rzeczywiscie maja piekny kolor. Fajnie, ze sie dobrze bawiliscie:)
    Pozdrawiam, milego tygodnia
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet ślubny piękny, a ten kolor róż rzeczywiście powalający!pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilko i ja ujrzawszy te roze zakochalam sie w nich, kolor zjawiskowy.
    A zdjecie z bucikami no bombowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ślubne zdjęcia.Bukiet delikatny, uroczy.
    Amnesia ma nadzwyczajny kolor!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, pastelowy bukiecik:-)
    A Amnesię kocham miłością wielką, od momentu, kiedy kilka lat temu ujrzałam ją po raz pierwszy na targach w Amsterdamie.
    Z Twoimi butami tworzy rzeczywiście zestaw wyjątkowy;-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowe chwile uchwyciłaś w piękny, bajkowy sposób.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam Amnesię - podobna do niej jest Hypnose - tylko bardziej brązowa :)

    Bukiecik słodziutki, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna , zjawiskowa odmiana...
    Wszystkie zdjęcia przepiekne... ,ale to z bucikami - szczególnie urzekające.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne bukiety...
    Zapraszam do zabawy blogowej. Szczegóły w moim ostatnim poście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/