Na przekór tradycji

by - 04:21:00



Czy wiedzieliście ,że biżuteria floralna była starszym sposobem zdobienia kwiatami , niż bukiet ślubny.
To właśnie na niej wzorowali się artyści tworząc z metali szlachetnych naszyjniki i pierścienie.

Dziś odsłona ślubna-bransoletka kwiatowa, zamiast tradycyjnej wiązanki.

Zdecydowanie nie jest to projekt polecany ludziom o zszarpanych nerwach , bo dłubanina z druciku powoduje niepohamowany przypływ niedozwolonych epitetów i wykrzykników ;)

Pozdrawiam

You May Also Like

14 komentarze

  1. Ależ świetny pomysł ale absolutnej indywidualistki:)Mi się podoba!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarmistrzowska robota.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ten pomysl.
    Wyglada przeslicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta Twoja bransoletka, ja nie miałam jeszcze takiej PM, której coś takiego przypadłoby do gustu, choć dla świadkowych robię co ślub coś na rękę. Ogólnie biżu kwiatowa jest przecudna, nawet niedawno pisałam o niej troszkę na swoim blogu, zapraszam :)

    http://prezentowisko.blogspot.com/2010/07/bizuteria-floralna.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i oryginalna bransoletka. Ja z ato miałam bardzo oryginalny bukiet z trawy :)

    pozdrawiam i zycze wiele cierpliwości do dłubania drucikowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny pomysł. Ślicznie wygląda!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się bardzo podoba ten pomysł! wcale nie musi być tradycyjnie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, chociaż tradycyjne bukiety tez uwielbiam.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja będę świadkować w tym roku mojej sis i mówiłam jej, że chcę cosik na ręke z kwiatów, tylko nie wiem co konkretnie... bo wolę mieć ręcę wolne, bo to welon poprawić... ;) no i nie wiem jeszcze jaką sukienkę będę miała, a chciałabym aby to było pod kolor ;) Choć do samego ślubu wolę jedank bukiet :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł, mam wrażenie że parę lat temu florystki tak nie szalały z pomysłami i raczej bukiety były tylko tradycyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak cudownie u Ciebie Kamilko,
    tak lekko, pastelowo i pachnąco.
    Lubię wszystkie oryginalne kwiatowe detale.
    Oleńka urosła :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. No widzisz, nie wiedziałam o tym! A że też ja nie wpadłam na taki pomysł. Bransoletka z kwiatami? Świetnie, szkoda, że spóźniłam się o jakieś dwa lata :/ Ja marzyłabym o czymś takim na przekór, bo jet piękna! I nietypowa! I zwariowana.... ech....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/