Ekologicznie

by - 01:16:00





Podczas minionego weekendu mieliśmy niespodziewaną okazję, pilnować cudzego inwentarza i dobytku.

Olka biegała niewyznaczonymi ścieżkami.
Luśka próbowała bawić się z kotami
(ale chyba wbrew naturze, bo te zamiast przejąć przyjacielską inicjatywę- pokazywały nieprzyjacielskie pazury).
G. wyspany (oj dobrze mu taka leniwa niedziela zrobiła)
A ja, jeszcze bardziej tęsknię za ciszą i przydomowym ogrodem .

Na moim blogu nie będzie sesji z kiszenia ogórków, za to dzielę się z Wami ekologicznymi półproduktami.

Życzę miłego tygodnia, bez pogodowych niespodzianek

You May Also Like

12 komentarze

  1. Sielskie obrazki:-)
    Tobie także udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fascynuje mnie takie eko-życie, świetne zdjęcia. Fajnie mieliście :))

    Ściskam i również życzę pięknej pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nam,. mieszczuchom, ckni się za takimi klimatami jak nie wiem co! Kiedyś jeździłam do Babci na wieś, ogód, pola, stawy, łąki... Dziś nie ma Babci i tej całej Zaczarowanej Krainy...

    Pozdrawiam cieplutko i życzę równie miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. I jak slonecznie u Was było.U nas niedziela bardzo pochmurna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I nic więcej do szczęścia nie trzeba...
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia , ja też wracam z przyjemnością na wieś spokojną , wieś pachnącą ...
    Miłego tygodnia .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna sesja zdjęciowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja zdjęciowa bardzo udana-cudo!
    Bardzo podoba mi się też to główne zdjęcie w sepii:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne zdjecia robisz Kamila, te kolory..ech...
    Milego tygodnia,
    pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy już Ci mówiłam, ze uwielbiam Twoje zdjęcia?! Cudne kadry, mogę się gapić i gapić!

    OdpowiedzUsuń
  11. WItam :)

    Jestem zachwycona klimatem, jaki tworzysz na stronie, trochę tu sielankowo, bardzo prosto i pięknie. To zdecydowanie moje klimaty... Będę tu zaglądać.

    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko,
    dopiero zaległości nadrobiłam... ale piękny dworek! Najpierw ten strych zobaczyłam i oniemiałam z zachwytu, gdzie taki strych jest? Doszłam po postach niżej:) Chyba całą wrażliwość zabrałaś z tego domu i ich mieszkańców, zdjęcia Twoje i kreacje bukietowe proszą każdego wrażliwca o jeszcze...
    Życzę Wam urlopu jaki Wam się marzy, słonka i błękitu nieba :)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/