Bukiet dla ,,zdecydowanej,, ;)

by - 01:42:00



Życzenie panny młodej było takie :
-Wiązanka powinna być lekko spływająca
-w bukiecie (KONIECZNIE!) musie znaleźć  się storczyk - cymbidium (w kolorze prezentowanym powyżej)
- dodatki dekoracyjne, mile widziane (perełki to kompromis, który udało mi się wypracować )

Zdarzają się takie zdecydowane klientki i muszę przyznać że do końca nie wiem czy lepsze są takie -czy te, które nie wiedzą jakie kwiaty wybrać.
Czy sprostałam oczekiwanią dowiem się w poniedziałek...no chyba ,że ....

Nie zanudzając Was do końca tematem kwiatkowym ,pokazuję cudowną nagrodę , jaka przywędrowała do mnie wczorajszym popołudniem.
Pamiętacie ostatni konkurs w Zaciszu wyśnionym?
BARDZO, BARDZO  DZIĘKUJE ZA KSIĄŻKĘ.
Myślę ,że umili mi jutrzejsze leżakowanie ;)



You May Also Like

8 komentarze

  1. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić przyjemność książeczką! Miłej lekturki życzę! :-)

    Cuuudne zdjęcia i bukiety, i w ogóle wszystkie słodkości na Twojej stronce :-)

    Słoneczne pozdrowienia z Poznania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet dość okazały z przepychem.Pięknie go zrobiłaś,ja wybrałabym co prawda inny,skromniejszy,ale najważniejsze,żeby pannie młodej się podobał :)

    Gratuluję wygranej w Zaciszu,życzę miłej weekendowej lekturki.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiecik bardzo ładny ,na pewno spodoba się pannie młodej ,jestem tego pewna .
    Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie przepiekny bukiet.
    Gratuluje wygranej, milo jest posiedziec przy lekturze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiet oryginalny a zarazem delikatny. Sprosta każdym gustom !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet piękny! Miłej lektury życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak ja wymyśliłam sobie bukiet ślubny z oranżowych koreanek, miał być prosty, bez bajerów.
    Ale nie było takich w końcu zrobili mi jeden białych, drugi z żółtych (he he.... bo ja jeszcze dwa śluby brałam)
    Ten jest piękny :)
    Miłego leżakowania i lekturowania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiet trochę zaskakujący...ale oryginalny!Życzę przyjemniej lektury!!!!Pozdrawiam upalnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/