Na szlaku

by - 13:23:00



G. (jak większość mężczyzn, których znam) chce mieć za wszelką cenę rację i często upiera się przy swoich nietrafionych decyzjach ,,Jak zejdziemy ze szlaku i skręcimy w lewo,na pewno będziemy szybciej u celu,, , ,,Ta droga jest krótsza,, etc.
W rezultacie zawsze klnę pod nosem i bije się w pierś, że znów go posłuchałam i przeszliśmy dodatkowe 7km.


Dobrze ,że Ola wyrosła na dzielnego piechura i śmiga po skałkach ja mała gazela. Tak bardzo lubi górskie wycieczki,że od samego rana pakuje skrzętnie swoją torebkę skarbów.
I wierzcie mi , nie jeden dorosły, nie przygotowałby, takiego ekwipunku jak Ola.
Zaskoczyła  mnie na szlaku wygrzebanym plastrem , o którym ja -mama, jakoś nie pomyślałam.


Luśka z adoratorem, przedzierała szlaki.Niestety Mikuś zmęczony wycieczką , nie był specjalnie zainteresowany płcią przeciwną.



Dobrej nocy !

You May Also Like

9 komentarze

  1. Zazdroszczę widoków ! A "stwory" słodkie, że hej !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo żałuję,że ja się nie nadaje na górskie wędrówki:( te widoki! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka sowa? Zdjęcia piękne, koniecznie muszę się tam kiedyś wybrać. Ideałem by było, gdyby nie było tłumów ludzi, a jak było w rzeczywistości? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagadka odgadniona , na tłumy nie narzekam.
    miejsce polecam ,chodz trasy kiepsko oznakowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoki zapieraja dech w piersiach, zdjecia przepiekne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że nie tylko my byliśmy na wycieczce :-)
    Taki dzień daje siły na następne. To prawdziwy oddech i zastrzyk energii a widoki wynagradzają wszystko.
    Tylko gdzie dokładnie byliście ? Coś przeoczyłam ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe widoki. Uwielbiam takie miejsca z dala od tłumów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie też lubię Wielką Sowę i w zimie i w lecie - fajna wycieczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiela Sowa!!! to moje góry:) widzę je z okien mieszkania mojej mamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/