Łazienka

by - 04:03:00





Pamiętam dzień kiedy zobaczyłam moją łazienkę, a właściwie miejsce które miało się nią stać. W wytyczonym pomieszczeniu, zbudowanym z zielonych płyt  kartonowo-gipsowych, mogłam rozłożyć ręce i podeprzeć naprzeciwległe ściany. Pierwsza myśl była taka, że jedynie sanitariat rodem z kingsajz, zmieści się w tej dziupli.
Później było tylko gorzej.Zamiast pracującej ekipy remontowej, po przyjeździe na ,,plac boju,, mogłam znaleźć puszki  po piwie i niedopałki .Był to czas kiedy przeprowadzka była konieczna i jakoś udało nam się przebrnąć przez remontowe historie w ciągu 3 miesięcy.
(dla tych którzy myśla że to długo ,mam zdjęcia mojego pustostanu ) .

Postanowienie było takie ,że w momencie gdy już zamieszkamy w naszym własnym gniazdku, będziemy je sukcesywnie dopieszczać.Tymczasem G.przyjmuje zasadę (ku mojej rozpaczy) że jak sufit się nie sypie , to jeszcze można poczekać...

Do napisania dzisiejszego posta skłonił mnie zakup (w znanej sieciówce na literę P) kosza na bieliznę (bardzo tanio!).Czasami lubię takie przypadkowe zakupy. Był okres że poszukiwałam brudnika i albo kolor był nie ten , albo wymiary nieodpowiednie.
Jedyna rzeczą która na pewno wymienię w koszu jest materiałowy wkład
(zastąpię go raczej czymś gładkim)

A jak już jestem przy temacie łazienkowym, to nie mogę pominąć wzmianki o Lusi.
Olka uczy psa komend
,,Siad,,
,,Waruj,,
,,Łapa,,
,,Zdechły pies,,
(jak to pierwszy raz usłyszałam, to myślałem że umrę ze śmiechu).
Oczywiście Luśka pomimo usilnych starań Oli , na polecenia specjalnie nie reaguje.Co najwyżej dostaje ślinotoku, sapie i z wywalonym językiem czeka na smakołyk. Rozgryzła strategię Olinka i wie ,że ta zawsze ma coś dla niej ukryte w kieszeni.

Za to mój pies reaguje na dźwięk prysznica.W kilka sekund dobiega do brodzika i czeka na rozwój akcji ;)



Luśka w kolejce do SPA ;)

You May Also Like

15 komentarze

  1. "Brudniak" rzeczywiście uroczy, ale psinka po prostu przebija wszystko! Wiem jedno, że nawet dziuplę można fajnie oswoić. A sądząc po detalach Twoja łazieneczka musi być przytulna.
    Pozdrawiam ciepło!
    Llooka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała ale jakże gustowna. A Luśka ma "łobuza" w oku !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna psinka.
    Koszyk rewelacyjny!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fajne zdjęcia!!Fajny kosz!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja łazienka wygląda na jasną i ciepłą. Podoba mi się! Bardzo fajny kosz Ci się trafił. Psinka urocza:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosz swietny, tak to juz jest ze jak sie czegos szuka to nie znajdujemy. A gdy zapomnimy to bach i jest to co chcemy.
    Psinka urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Luśka jest świetna!
    A łazienka w tych kilku odsłonach wygląda na bardzo gustowną.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna psinka! a ta sieciówka na literę P to ? bardzo mi się podoba Twój kosz! moja łazienka póki co nie nadaje się na publiczny widok i niestety mój Mąż przyjmuje taką samą zasadę jak Twój! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie w Twojej łazience, malutka a taka zazwyczaj przytulna, więc nie ma co narzekać. A kosza właśnie też takiego poszukuję! :) Super jest.
    Psina... Przepiękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się może powtarzam ,ale z tego co pokazałaś widać ,że jest jasno a detale dekoracyjne świetnie dobrane.Sunia urocza ,czy ona czeka na kąpiel?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna Lusia. Juz widze ja jak waruje od razu zaczynam sie usmiechac. swietny kosz

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko-Fantasyczne klimaciki łazienkowe-łał.Świczuchy -niekończace sie wprowadzają super zapaszek -pale je rownież wciąż.buźki

    OdpowiedzUsuń
  13. Mała rzecz a cieszy - wpisuje się w klimat łazienki. A Luśka to zawadiaka - widac od razu.

    OdpowiedzUsuń
  14. malusia ale bardzo wygląda przytulnie i ciepło...brązy to moje kolory...kosz fajny takie tez lubię i piesek śmieszny!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to G z M mogą się zaprzyjaźnić:)))
    Kosz fajny, uwielbiam wszystkie, a Luśka urodzona modelka, każdego oczaruje swoją wdzięczną pozą:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/