,,Majówka,, cdn

by - 13:19:00







Niebo było pochmurne , ale znalazłam pauzę między deszczem, by wybrać się na spacer.
To moje rodzinne miasteczko skrywa w swoich zakątkach, takie urolkiwe miejsca.
Dodam tylko,że krążyły niegdyś legendy o zatopionym czołgu, w jednym ze stawów.
Teoria jak najbardziej do przyjęcia, bo lasy kryją jeszcze wiele , poniemieckich tajemnic...
O zmroku - scenerie do sensacyjnego filmu..albo horroru.
Niestety taka odważna nie jestem i raczej zdjęć nie zobaczycie.

Miłego wieczoru



You May Also Like

8 komentarze

  1. Oj piękne widoki ... Bardzo lubię takie zakątki. W takich miejscach jest tyle magii. Miłego dnia . Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie ujelas nature w swoim obiektywie.
    Mech mnie zauroczyl.
    Lubie odwiedzac takie tajemnicze miejsca.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach witaj! Nie wiem zupełnie jak to się stało, że tak dawno do Ciebie nie zaglądałam. Teraz zachłannie nadrabiam zaległości i obiecuję poprawę:)
    Prześliczne zdjęcia z majowego spaceru! A miejsce bardzo urokliwe.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach znalazłam wreszcie twojego bloga :) zmieniłaś adresik. Cudne zdjęcia.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, cudne miejsca... Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. I wszystko jasne to przez tą zmianę adresu! Wyświetla mi się stary z informacją, że od 2 miesięcy nic na nim się nie dzieje. I stąd moje zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotarlam:)Kochana ..pieknie tu,dawno mnie nie bylo-ale to wiesz-zagladam wiec tu i nacieszyc oczu nie moge:)nie bede wypisywac pod postami minionymi-ale , ech...slow brak ...
    zaraz wychodze do Ciebie na kawe...uwazaj stoje pod drzwiami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin