Wielkanocne dekoracje

by - 03:51:00



Jak to się mówi ,,szewc bez butów chodzi,,.
Wielkanoc w domu zagościła w pełni dopiero dzisiaj, nie mam za bardzo czasu na  wymyślanie wyszukanych form .W salonie kolor ścian podsyciłam niebieskimi, szafirowymi kolorami roślin.
Kuchenny parapet zajmują narcyze (zdecydowanie wolę narcyze od żonkili).Ola przejęła się rolą ogrodniczki i codziennie sprawdza , czy nie mają za sucho.
Ciekawe czy przejmie pałeczkę po mamie ;)




Na koniec chciałam Wszystkim Gościom złożyć
życzenia

Spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy!

You May Also Like

16 komentarze

  1. Hiacyncik w mleczniku skradł moje serducho,uroczo wygląda :)

    Kamilko,dla Ciebie i bliskich Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dekoracje. wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje dekoracje :) Piękne!

    Jeszcze raz najlepsze życzenia na Święta :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje, stokrotkowy wianek cudny!!! Uwielbiam stokrotki :)

    Życzę Ci cudownych, spokojnych, radosncy i rodzinnych Świąt!!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hallo Kamilko,

    zycz tobie i twojm kchanym ruwnierz przepieknych Swiat Wielkanocnych ,
    Pozdrawiam cie serdecznie

    Ati

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt życzę ,spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I Tobie również wesołości i spokojności, a przede wsystkim mokrego Dyngusika :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. i Tobie Kochana najwspanialej przeżytych rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy
    pełnych radości i miłości

    pozdrawiam 13ka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dekoracje świąteczne. Moje serduszko skradł wianuszek :)
    Dziękuję za info odnośnie zmiany adresu bloga, Ja przy swoim braku czasu pewnei bym sie nie dojrzała nigdy :)
    Ja również życzę Tobie i Twojej Rodzinie słonecznych i radosnych Świąt Wielkanocnych

    pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych iradosnych Swiat zyczue Tobie i Twoim najblizszym

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe dekoracje :)
    Pięknych, cudownych, wiosennych, pełnych słońca Świąt Wielkiej Nocy- życzy Peninia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę , spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful as always:o)) !!Although it was after Easter, so at least bid you a beautiful spring day,Flo

    OdpowiedzUsuń
  14. Popatrz, popatrz a na mlecznik z hiacyntem nie wpadłam ;-) Cieszę się, ze mi powiedziałaś o zmianie adresu, bo bym się zorientowała pewnie po pół roku...gapa ze mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin