,,Lusia psia królewna,,

by - 01:19:00


Wspominałam jakiś czas temu ,że mamy w domu czworonożną Lusię.
Teraz przyznaję ,że była dla nas wielką zagadką.
Zastanawiałam się jak Lusi-przytulanka będzie wyglądała, w momencie gdy przeistoczy się w dorosłego osobnika. I cóż, moje obawy zostały rozwiane bo z fazy psa-niszczyciela, wyrosła na pokorne, miłe i ciekawskie zwierzątko. Na spacerach goni jak szalona za ptactwem wszelakim i z uporem maniaka skamle w pokoju Oli prosząc o nowe pluszaki..
Olinek zachwycony serialową Martą (dla wszystkich mam posiadających kanał ,,mini mini,, wyjaśnień nie trzeba) nazywa Lusi ,,psią królewną,,

A na moja zgubę, ta ,,psia królewna,, wywalczyła sobie dworskie przywileje, bo rodzina ( poddani) zakochana w suczce bez pamięci ;)


You May Also Like

2 komentarze

  1. Słodka psia mordeczka. Wyobrażam sobie ile radości może przynieść :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co to znaczy mieć żywą maskotkę w domu :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin