Księżniczkowe party

by - 03:08:00







Gwarantuję Wam ,że takiej dawki energii tempa, chyba nigdy nie zapomnę !!!
W Sobotę Olinka kończyła 6 lat i z tej okazji, zaprosiliśmy zaprzyjaznione księżniczki.
Dziewczynki są CUDOWNE , ciekawskie i do bólu szczere.
Podczas imprezy dużym powodzeniem cieszyła się plastelina ( do tej pory można znaleźć ja, przyklejoną wszędzie) i kabina prysznicowa (bo ta przecież może posłużyć za komórkę dla złych dzieci )
Dowiedziałam się że tata jednej z dziewczynek nosi majtki z Kubusiem Puchatkiem,
 druga ,,gwiazda,, kocha kiełbaskę, a trzecia wcale nie jest niejadkiem
(bo przecież zjada od razu 3 paczki gum).
Olka przeszczęśliwa , Goście chyba też ;)
Dobrze że, miałam do pomocy R.  i  tor przyjechał na czas, bo w pewnym momencie zwątpiłam ,a nad głową pojawił się niewidzialny napis HELP!

A poniżej piątkowo -sobotni temat ślubny.



You May Also Like

7 komentarze

  1. Mój Bestyjeczek ma 6 urodziny w tą środę, imprezę robię "na mieście", chyba bym nie dała rady w małym mieszkanku z rozbrykanymi chłopakami...A zdjęcia z księżniczkowej imprezy wspaniałe. Widać tą autentyczną radość!
    Bukiet przecudnej urody, ach znowu Panną Młodą być!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany,ile księżniczek! Jak kolorowo!! A imprezka,widzę,udana bardzo!!
    Piękne dekorackje.Eleganckie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihih, te majtki z Kubusiem Puchatkiem wymiatają!

    Piękny bukiet ślubny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te księżniczki ;DDD
    I jak uroczo! A taki bardzo podobny bukiecik miałam do ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe Princessy !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla Olinki!
    Zabawa musiała być przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Happy Birthday to you! Have an nice Day!

    Hugs
    Melanie & Jacob

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/