Targi ślubne

by - 07:08:00


Zimę mamy najprawdziwszą !
Bardziej złośliwą,niż łaskawą.Drogi zasypane,miejsca parkingowe też.Niezastąpionym kompanem przy przemieszczeniu się z punktu A do punktu B-jest łopata i worek piasku.
W naszej kamienicy,w niedzielny poranek nastąpiło istne poruszenie i panowie dzielnie machali łopatami, aż do momentu gdy chodnik bardziej przypominał deptak, niż lodowisko.
Co tam śnieg i zaspy !Zmotywowałam G.i w dniu wczorajszym ,,zbieraliśmy makulaturę,,(ulotki, wizytówki )na targach ślubnych.
Wrażenia po całej imprezie.
Z roku, na rok coraz bardziej ubogie.
-pary poszukujące fotografa-tak ,zdecydowanie warto przyjechać.
-coraz mniej restauracji i firm zajmujących się kompleksową obsługą slubów
I to co mnie najbardziej interesowało
-tylko 3 firmy z branży florystycznej.

You May Also Like

7 komentarze

  1. U nas to samo. Zima na całego, a że mieszkamy przy takiej "bocznej" ulicy to już drugi dzień obserwuję tylko zakopujące się samochody i dzielnych sąsiadów ratujących nieszczęsnych kierowców.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bukiety ślubne.
    Z tego co piszesz widać, że kryzys tą branżę też dotyka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie sliczne kwiaty ...ech...kiedy ja mialam wiazanke 11 lat juz minelo...moja nie byla taka piekna, a w dodatku z roz , ktorych niecierpie:)ale wtedy to nie mialo znaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się wydaje,że to przez kryzys,,
    A bukiety piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też pospolite ruszenie:) Panowie co dzień wspólnie odśnieżają, zawsze znajdzie się ktoś do pomocy, gdy nie można wyjechać. Dla mnie to szczególnie ważne z perspektywą porodu lada chwila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne bukiety ślubne...choć nie jestem mężatka o dłuugim stażu to niestety tak ładnej wiązanki nie miałam:(
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla pocieszenia napiszę Wam dziewczyny ,że moja też była KOSZMARNA!
    Dobrze ,że teraz częściej panny młode wybierają wiązanki, niż panowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/