Poziomki mi się marzą

by - 13:01:00

Bardziej niż za wiosną , tęsknię za zapachem poziomek, smakiem pierogów z jagodami i plackiem z rabarbarem....mniam.
Brakuje mi soczystych kolorów....
Merdam leniwie łyżeczką, w kubku z herbatą i spoglądam na bukiet , który chyba z tej nostalgii powstał.


Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie wyróżnienia(kiedy je otrzymuję- odzywa się moje próżne  ego ;)  )
To bardzo miłe z Waszej strony.
Obiecuję że jak znajdę chwilkę , przekażę dalej.

You May Also Like

13 komentarze

  1. jak mozesz o takich smakach mowic zima i draznic innym zoladek ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet bajeczny! Myślałam, że to zdjęcie archiwalne z czasów lata, a tu proszę....
    Ja także bardzo bardzo tęsknię za ciepłą wiosna, za wieczorami na tarasie, spacerami w lesie. Zimie dziękujemy...brrrrrr.
    Miłego weekendu / pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny bukiet ! Byle do wiosny ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet. Pachnie latem nawet na odległość :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiet cudny!
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny bukiet,cudne kolory,och oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny bukiet :) Jeszcze bardziej marzę o wiośnie. O lecie boję się jeszcze myśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet, miło oglądać takie kolory zimą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od rana "chodzi za mną" bukiet pachnących kwiatów. A tu proszę! - poezja dla oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ,kolorowy bukiet!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba już wszyscy mamy dosyć wszechobecnej zimnej bieli, dlatego Twój bukiet jest prawdziwą ucztą dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie Agnieszka
    P.S. już niedługo będą poziomki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten bukiet pachnie przez monitor! I to poziomkowo! Jest piękny.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin