Początek

by - 03:27:00


Mogę śmiało powiedzieć, że miniony Sylwester (spędzony w gronie znajomych, na kameralnej  imprezie) był wyjątkowo udany.
Dzisiaj przyszedł czas na refleksje i podsumowania starego roku.
Jaki był dla mnie 2009?
-podjęłam kroki, które spowodowały że znalazłam się na właściwej ścieżce zawodowej
(przynajmniej cały czas żyję taka nadzieja)
-osiągnęłam pewne sukcesy, o których wcześniej nawet nie myślałam.
-życie prywatne też nie dawało mi wielu powodów do , bolączek,
Cieszę się tym co mam ...

Jaki będzie dla mnie 2010 roku?
Czy będę miała  świętować w takcie muzyki Chopina (pod pretekstem jego 200 urodzin)?
Spoglądam w przyszłość z lekkim niepokojem i  zastanawiam się czy wyczekiwany przełom nastąpi.
Chciałabym, żeby zapoczątkowane projekty przyniosły zamierzone skutki i pewniejszą sytuacje finansową.
(z grubym portfelem żyje się o wiele przyjemniej;))
Postanowienia
Być obowiązkowym, spieszyć się powoli,
opracowywać plany,
Resztę pozostawić Aniołowi Stróżowi!


3 styczeń jest początkiem wspólnej drogi pewnej pary, która  w dniu dzisiejszym wstępuje w związek małżeński.

Szczęśliwego nieznanego!


You May Also Like

10 komentarze

  1. Życzę Ci, by Twój Anioł Stróż rzetelnie wywiązywał się ze swoich obowiązków;-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A very Happy New Year to you too. Though I can't understand the writings on your blog however the pictures are just lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam noworocznie!!!Śliczny bukiet, czuć nawet jak pięknie pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wkroczyć w Nowy Rok z takim rozsądnym podejściem do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiet śliczny!Piękny kolor róż!
    Kamilko,życzę Ci,by spełniły się wszystkie Twoje marzenia!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, bardzo mi się podobają Twoje noworoczne postanowienia... :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie życzę spełnienia najskrytszych marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :0 Kamiluś, spełnienia marzeń:) tych dużych i tych najzwyklejszych:) pełnego portfela banknotów:P nie bilonu:P
    i opieki Aniołów:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci , aby Twoje marzenia się spełniły w nowym roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin