Biało, czysto,prosto

by - 00:55:00



Dekoracje świąteczne pomału, chowają się w szafach , ustępując miejsca nowym-surowym.
Zachwyca mnie czysty zimowy krajobraz, z linearnymi drzewami na horyzoncie.Chciałabym namiastkę takiej pory roku przenieść w domowe zacisze.Cebulowym rośliną mówię zdecydowanie NIE!
Za wcześnie, nietaktownie w stosunku do wiosny.
Teraz jest czas na czyste,asymetryczne formy,płaszczyzny wypełnionełnione w całość surowym materiałem roślinnym.

Kształt i płynny ruch !

You May Also Like

19 komentarze

  1. Piękny Kamilko, zgadzam się z Tobą całkowicie i gust mamy identyczny wręcz ...

    Pozdrowionka ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się: cebulowym roślinom JESZCZE nie.
    A wianek przeuroczy.Intrygujący w swej prostocie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla równowagi w naturze stawiam opór ! Czekam na wiosnę ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwintesencja piękna! Nic dodać nic ująć!
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto, naturalnie i pięknie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest w swojej prostocie! Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie wytrzymałam i dziś zakupy zwieńczyłam wizytą w zaprzyjaźnionej kwiaciarni i zakupem ślicznej, obsypanej hojnie kwiatami prymulki. Musiałam!!!
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny w wianek! co to to zielone, bo trawa niedźwiedzia to chyba nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek bardzo elegancki w swej prostocie.
    A zimę mogę podziwiać gdy świeci słońce, wtedy dostrzegam jej piękno. Gdy słonka brak tęsknię do wiosny.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. [przesliczne takie surowe , proste...moje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianek piękny!!A wszystkim cebulowym i kwitnącym mówię zdecydowanie TAk-przez cały rok!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko!
    Ja jednak przy cebulowych też obstawać będę:-)P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek bardzo mi się podoba.
    A co to znaczy cebulkom NIE !? Przecież widzę po prawej jakąś cebulową piękność hi hi hi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedzmy ,że z cebulowych jedynie amarylisy objęte sa dyspęzom;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny!
    Nie mogę się dopatrzeć z czego jest zrobiony...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin