Mikołaju Święty....przynieś jej prezenty...

by - 02:45:00

Ola tegoroczny list do Mikołaja wysłała....
ale mam ubaw! Świątecznego bakcyla załapała i zasypuje mnie tuzinem pytań i stwierdzeń...
a gdzie jest teraz Święty ? może w Anglii ,u dzieci mamusiu?
a może karmi renifery?
a jak mu się sanie popsują i do mnie  nie przyjedzie?
...
Sanki ma raczej sprawne i listę też poniższą ma ;)





Mikołaju dla wyjaśnienia:
-Gra i drewniane klocki są     najważniejsze ( o tych klockach słyszałam już  we wrześniu)
-BĘBENEK(to chyba ze złośliwości do matki własnej , co by za dużo świętego spokoju nie miała)
-pies pluszowy(tych ci u nas,już pod dostatkiem , ale Olka ,,kurzojady,, uwielbia)
-Barbie muszkietera (zaskoczenie wielkie ...nawet ogromne -magia reklam)
A ja , jako opiekunka troskliwa
dodam
że , dziecko moje grzeczne było (starało się )
 i bardzo się Ciebie boi.



Pochłonięta teatrem,
  który przed córcią moją wyprawiam, zastanawiam się co w   niedziele wymyślę.
W ubiegłym roku , 6 grudnia- Mikołaj zostawił prezent w skarpecie, a oprócz prezentu -wielkie ślady .
G. przyglądał się badawczo,kiedy obsypywałam jego buty sztucznym śniegiem i brokatem , a potem
stęplowałam  nimi podłogę.
Gra warta świeczki , bo Olinek ,,gwiezdny pył,, pamięta bardziej niż prezenty.

A zapomniałam  dodać,że te cudowne ilustrację pochodzą z naszej ulubionej książeczki świątecznej...
autor: Duglas Gorsline



You May Also Like

10 komentarze

  1. List wzruszyl mie do lez...i te slady mikolajowe...chcialabym aby nasze dzieciaki jak najdluzeej wierzyly w Mikolaja-ba!co tam jak najdluzej-przeciez ON jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny list!!!Mikołaj musi się sprawić na 6 !!więc nie lada wyczyn przed Wami:)
    ja również dostałam zamówienie na prezenty z 600-set stronicowego katalogu w tym 20 stron z zakreślonymi zabawkami ,które to mój maluszek będzie wypatrywał pod choinka:(więc,,trzeba gdzieś tą granicę zrównoważyć,,,bo przy takim zamówieniu to na choimke nie bedzie mnie stać;;))

    dziekuję ślicznie za wyróżnienie,,jest mi niezmiernie miło:)tym bardziej,ze ostnio tak mało do Was zagladam a przyznam szczerze,ze tego mi brakuje,,
    ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz Mikołaju nie masz wyjścia:)Taki list cudny ,że o rysunku nie wspomnę...
    Możesz mi powiedzieć co to za książeczka?Ilustracje przepiękne,mam kilkuletnią bratanicę(chrześniaczkę)taka książeczka byłaby dobrym gwiazdkowym prezentem:-)
    Pozdrawiam porannie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie taki cudny szablon listu można nabyć? Oleńka cudnie wyraziła swoje pragnienia! A Twój pomysł ze śladami rewelacyjny!
    Pozdrawiam Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ILOOKO
    list dostaliśmy w zaprzyjażnionym sklepie dla plastyków .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilo, dziękuje za odwiedziny i miły
    komentarz .
    Bardzo ciepły i wzruszający ten post o dniu św.Mikołaja , a Tobie /czyli po. św.Mikołaja / zazdroszczę bo z taką listą nie zbłądzisz w krainie prezentów .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilko,pomysł ze śladami kiedyś odgapię :)
    List do Mikołaja bardzo konkretny.Rysunek przeuroczy.Ciekawe czy Olusia dostanie wszystko co sobie zamarzyła?
    Jak to będzie,panie Mikołaju???;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko ! wybacz proszę moje gapiostwo... Właśnie nadrabiam blogowe zaległości ... Nieświadoma wyróznienia zyłam w dniach ostatnich... Napiszę o tym w najbliższym poście, tymczasem serdecznie dziękuję za wyróżnienie, ale mi niespodziankę sprawiłaś, iście Mikołajkową (:
    Gorąco Cie pozdrawiam!

    / przechowuję wszystkie listy naszych dzieci do Mikołaja , unikatowa pamiątka i dowód Ich wiary w Niego /

    OdpowiedzUsuń
  9. A mój tatuś zawsze mówił, że spotkał Mikołaja na mieście i postanowił sam zabrać prezent dla mnie, żeby się Mikołaj nie zmęczył :o( Szkoda, że nie miał takich pomysłów jak te ślady Mikołaja, jesteś wspaniałą mamą!!!
    No i dziękuję za odwiedziny :o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. :-)
    Bardzo dziękuję Kamilo za dokładne namiary na książeczkę.Pobiegam po księgarniach mam nadzieję,że na nią trafię.
    Pozdrawiam porannie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/