Dom cynamonem pachnący

by - 00:57:00

Zapachniało pierniczkami w blogowym świecie;)
Zapachniało cynamonem w mojej kuchni...
ach , co to sie działo....


Sobotnie wypieki czekają na święta .
Darowałam sobie moje nieudolne lukrowanie.
Ola tylko dzielnie walczyła z posypkami , ale niestety ,,dowody,, zabrała dzisiaj do przedszkola.


Gwiazdeczki i serduszka będą reprezentować nasze poczynania cukiernicze, na choince.

Uwaga !!!
Do wigilii pozostało tylko 11dni.
Uciekam potańcować z miotłą

You May Also Like

14 komentarze

  1. Smakowitości och ... czuję jak pachną .. mniam aż by się chciało sięgnąć rączką po jednego, eh po dwa do schrupania :)
    Zapraszam do mnie po candy.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniki aż kuszą i mogę jedynie sobie wyobrazić jak pachną.
    Ja coś za te pierniczki zabieram się jak Sójka za morze,może w przyszłym roku...

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach cynamonu, to jedna z rzeczy, które przyciągają mnie jak magnes :)) Nie wiem, jak mnie "znalazłaś", ale dziękuje za słowa otuchy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. HI Kamilka,

    przecudowny sapach kreci się w moim nosku ,a pyzatym miałaby teraz tako wielką Ochotę na coś takiego .

    Pozdrawiam cie serdecznie

    Ati

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna to będzie choinka,cynamonem pachnąca...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciasteczka i bez lukrowania wygladaja przepysznie, jak je powiesiesz na choince to sie bombki przy nich chowaja :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę sobie tylko wyobrazić ten cynamonowy zapach w Twoim domku.Zazdroszczę,że pieczenie pierników masz już za sobą.
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz czuję ich smak... w tym roku się nie wyrobię ale za rok.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczki są piękne! Nie każdy musi być cukiernikiem :) Ja też jestem noga w lukrowaniu, więc sobie to albo daruję, albo maziam jak wypadnie :)
    A wpadniesz z miotłą do mnie? Tyle roboty.....
    :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamilko - paczuszka wysłana, piszę na blogu bo moja poczta mi nawala.
    Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOO!!! dziękuję pieknie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/