Zaległości

by - 04:20:00

Planuję w tym tygodniu odreagować sezon chryzantemowy.Liczę straty , ,,papierki,, i jeszcze nie mogę się doliczyć czy jestem bardziej na plusie , czy na minusie ....najważniejsze że juz KONIEC.

Dzisiaj będzie troszkę zaległości  i zakupy. W minionym tygodniu w hurtowniach bywało się częściej i w sumie to nie bardzo się miało czas na ,,spacerologie sklepową,, ale co nieco udało mi się upolować.A mianowicie ,,braciszka,, dla beniamina nr.1 - troszkę inna odmiana , w komplecie prezentują się rewelacyjnie i oczywiście cena też była rewelacyjna (nie przyznam się jaka bo byście i tak nie uwierzyli.)
Kolejny nabytek to moje ,, królewskie świeczniki,, Olcia zarządziła że jedna korona jest jej , a druga moja ...niestety o tatusiu zapomniała ( i takim to oto sposobem ,,baby,, rządzą w domu).
Dzisiejszego dnia mój kręgosłup odpoczywa i zbytnio się nie przemęczając ,,wykombinowałam małą zapchajdziurą,,( to określenie doskonale tu pasuje , wszystkie moje materiały u męża w pracy ,ratowałam się ty co było pod ręką ) . Niestety pernecja padła bo w tym całym, zeszłotygodniowym motłochu zapomniałam o podlewaniu i musiałam zastąpić ją czymś innym.Zainspirowała mnie sztuczna jeżyna , wygrzebana gdzieś w stercie pozostałości stroikowych.







A tak było jak dzieci poszły grzecznie spać ;)



You May Also Like

2 komentarze

  1. jezyny sa piekne i wykorzystane w ozdobach kwiatowych pieknie wygladaja,szkoda tylko ze w ogrodzie rosna jak dzikie i gdzie popadne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaaaakie korooooony :D A jeżynki bombastyczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin