Z kwiaciarni

by - 01:23:00

Często dla kupujących ,, opakowanie,, jest ważniejsze niż cała reszta.
Po cichu przeglądając i uczestnicząc w prasie branżowej liczę dni , kiedy prawdziwa florystyka wtargnie na salony. Taka florystyka gdzie liczy się każdy kwiat , liść , gałązka ;taka , która daje przyjemność obcowania z naturą , formą i kształtem.


Czasami mam ochotę powiesić kartkę na drzwiach - perełek ,kryształków i kolorowej rafii
 -NIE SPRZEDAJEMY
ciekawe po jakim czasie,, poszłybyśmy z torbami,, ...

Powyższe zdjęcia - jedna z prac dyplomowych ( 2007r.)

You May Also Like

4 komentarze

  1. Hallo

    ja wiem o czym ty muwisz muj brat ma kwiaciarnie we wroclawiu ja juz terz tyle razy slyszalam od niego ze ludzie w Polsce majom komiczne podejsicie do kwiatuw ,twoje wiazanki so przcudne ja bym je odrazu kupila albo zamuwila u ciebie ,a za twoja prace dyplomowom dala by ci dwa dyplomy :-)))

    Pozdrawiam serdecznie

    Ati

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niestety rację,gusta Polaków pozostawiają wiele do życzenia,na szczęście powoli się to zmienia.
    Mam we Wrocławiu dwie ulubione kwiaciarnie,gdzie robią cudne bukiety i nie tylko,jak poszperasz po moim blogu to znajdziesz notatki na ten temat :)

    Twoje kompozycje dyplomowe na pewno dostały najwyższe noty!Są świetne.

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety tez niecierpie opakowanych kwiatow w papieryi cylofany, i bardzo czesto kompzycja kwiatowa tez mi sie niepodoba,jak juz musze kupic bukiet to sama go sobie komponuje ,ale czy ludzie majac takie a nie inne gusta,byliby przekonani do innych bikietow,?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze - widzę że część nas związanych jest z Wrocławiem . Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin