Różowo

by - 11:07:00




Małe zmiany w pokoju Oli



You May Also Like

4 komentarze

  1. śliczny pokoik małej ksieżniczki z pewnoscia córcia czuje sie w nim bardzo dobrze:)
    Piekne mebelki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Toska bylaby przeszczesliwa..ale ze ma pokoj z Mlodszym bratem ino zadowolic sie musi rozowymi dodatkami:)bede zagladac tu:)milo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszamy Oleńkę do wspólnej zabawy w świecie bajek:-)

    zasyłamy misiowe pozdrowienia,
    Bajkopisarki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś byłam nagatywnie nastawiona na rózowy kolor. Odkąd okazało się , że urodze córeczkę, zaczełam kupowac rózowe sukienusie i zauroczyam sie wprost różem. Milenki dzisiaj z nami nie ma ale sympatia do tego koloru pozostała tak jak i różowe sukienusi :(

    Podoba mi się u Ciebie

    pozdrawiam - Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/