Pomysł na prezent mikołajkowy

by - 06:57:00


Podczas ostatniej wizyty we wspominanym sklepie  na literkę I... ,
skorzystała jedynie Ola .
Szafki nie kupiłam , ale za to kupiłam (pod presją próśb i błagań) koraliki ,wraz ze sprzętem do tworzenia kolorowych mozajek.


Zabawka pochłonęła Olinka bez reszty. Godzinami układa swoje wzorki , przeliczając i odkładając koraliki.
Zaskoczyła mnie swoją ogromną cierpliwością i dokładnością .
(o które wcześniej ją nie podejrzewałam )

Na koniec ,dodam tyle ... ciężko będzie Mikołajowi pokonać tą poprzeczkę i znaleźć coś równie interesującego..


You May Also Like

4 komentarze

  1. Świetna sprawa :) Rozwija wyobraźnię, precyzję, uczy cierpliwości i jaka efektowna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam takie koraliczki jak byłam mała.Bardzo lubiłam układać z nich różne rzeczy,które później (już nie pamiętam jak) scalało się w całość i miałam np,fajną kolorową zawieszkę.

    Nie dziwię się,że córcię pochłonęła ta zabawa :)

    Pozdrawiam serdecznie obie dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za twój komentarz! Unfortunately i don't understand Polish, but i enjoy your beautiful pictures!
    Greetings from Switzerland,
    Doris

    OdpowiedzUsuń
  4. Te korale są świetne !! można tez je prasować...
    dobry zakup, kreatyna młodzież niech Nam rośnie !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin