Tapetowanie

by - 03:15:00


Zmobilizowałam małżonka i w późnych godzinach wieczornych postanowiliśmy położyć kilka pasków tapety na mojej ,, lawendowej ,, ścianie .Nie wiem czy to był dobry pomysł , by o godzinie 23 rozpoczynać remonty domowe .Niestety dziś widzę wszystkie niedociągnięcia i mam tylko nadzieję ,że ręka boska sprawi i wszelkie ,, bąble ,, znikną .



                                                    A mówiłam ,że klej jest za gęsty
                I kilka migawek z mojej z salono -sypialno-jadalni

Beniaminku nie obrażaj się że zmieniłam Ci miejsce i nie zrzucaj wszystkich liści .
 A ja obiecuje regularne podlewanie i spryskiwanie ;)







You May Also Like

2 komentarze

  1. i jak bomble zeszły?? jak nie to delikatnie poprzebijaj je szpilką, powietrze powinno sie zassać:P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ściana wygląda nieporównywalnie lepiej niż pierwszego ranka ...bardzo dziękuje za radę , ale obeszło się bez inwazjiu ,, chirurgicznych,,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/